~Letar du efter alfabet / diecuts till dina kort eller LO´s~

 
 
Sluta leta!

Nu har Du kommit alldeles rätt!
Här hos mig kan du handla en himla massa die cuts till bra priser!
Det finns över 200 figurer och 40 alfabet att välja mellan!
Kolla nedanför vilka det finns att välja mellan, 

Behöver du bokstäver till dina layouter eller kort?! ,
(Ett alfabet = 26 valfria bokstäver/siffror) Detta gäller inte Beauty Queen, Finale, Abigail grand,Dragonfly och Aqaurius, Jolly, chandelier och Storybook dessa alfabeten kan man BARA köpa hela, då får du både versaler ,gemener och siffror i de alfabet som det finns.
 

Färg bestämmer du själv.

Hur gör man då?!?
Ja, det svåra här är ju o bestämma VILKA figurer / alfabet du vill ha =)
När du vet det, så mailar du bara din beställning till mig, i mailet skriver du; vilka figurer du vill ha (nummer) och i vilken färg, GLÖM INTE att ange din adress, så jag kan skicka dina saker. Betalning görs till mig på mitt konto eller swish, uppgifter kommer i en orderbekräftelse från mig,

Maila beställningen till mig på
[email protected] 

Allt stansas ut med Quickutz i fin cardstock av bra kvalitet.

Det låter väl bra?!?

Kika även på
http://essmos.blogspot.com/ för mer inspiration eller på
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=947136&filtertype=0&sortby=6
för o se mina auktioner... =) Kolla även in mina omdömen så ser ni att jag har många nöjda kunder! =)
Trackback
RSS 2.0